• Als het inloggen mislukt bij SwyxIt! dan wordt onderstaand scherm getoond.

In dit geval staat er “Gebruikersreferenties bevatten geen wachtwoordgegevens”, maar hier kunnen ook de volgende meldingen getoond worden:

  • “Kan geen verbinding maken met remote connector”
  • “Gebruiker onbekend”
Voer onderstaande stappen uit om bovenstaande problemen te verhelpen.
  • Stap 1.

    Controleer of de datum en tijd goed ingesteld staat op de computer. Als deze niet goed staat, dan functioneert SwyxIt! niet. Mocht de datum en tijd niet goed ingesteld staan, neem contact op met de systeembeheerder om de datum en de tijd aan te laten passen.

  • Stap 2.

    Klik op “Annuleren” in onderstaand venster.

  • Stap 3.

    Kies voor “Instellingen” en daarna voor “Lokale instellingen…”.

  • Stap 4.

    Controleer of de gegevens zoals het server adres en de gebruikersnaam goed ingevuld zijn en kies voor “Geavanceerd”.

  • Stap 5.

    Zorg dat hier de instellingen staan zoals in de schermafbeelding. Klik daarna op “OK”.

Kunt u nog steeds niet inloggen? Maak dan hier een ticket aan of bel onze servicedesk op 073 523 23 30 (optie 1).

Heeft u het antwoord op uw vraag kunnen vinden?

Vink het aantal sterren aan!

Helaas was dit antwoord niet nuttig voor u.

Geef feedback om dit antwoord te verbeteren!