Voer onderstaande stappen uit om bovenstaand probleem te verhelpen.
  • Stap 1.

    Neem de headset uit het basisstation en zet de headset uit door de multifunctionele knop ingedrukt te houden tot het witte indicatielampje op de headset gaat knipperen.

  • Stap 2.

    Haal de ronde zwarte stroomkabel uit het basisstation en wacht 10 seconden. Stop de stekker weer in het basisstation. Plaats de headset nog niet terug in het basisstation.

  • Stap 3.

    Wacht een paar seconden tot het witte batterijlampje en het blauwe headset lampje begint te knipperen.

  • Stap 4.

    Plaats de headset terug in het basisstation.

  • Stap 5.

    Wacht tot het batterijlampje groen gaat branden en het blauwe headset lampje uit gaat. De headset kan nu weer gebruikt worden.

     

    Heeft u nog steeds geen geluid? Maak dan hier een ticket aan of bel onze servicedesk op 073 523 23 30 (optie 1).

Heeft u het antwoord op uw vraag kunnen vinden?

Vink het aantal sterren aan!

Helaas was dit antwoord niet nuttig voor u.

Geef feedback om dit antwoord te verbeteren!