• Als onderstaand gemarkeerd icoon niet zichtbaar is, is de koppeling niet actief.

Voer onderstaande stappen uit om bovenstaand probleem te verhelpen.
  • Stap 2.

    Klik in de rechterbovenhoek op de “gebruikersnaam”. Onderstaand scherm komt nu tevoorschijn. Kies voor “instellingen”.

  • Stap 3.

    Kies in het volgende scherm voor “instellingen telefonie”.

  • Stap 4.

    Neem de instellingen van onderstaand scherm over. Bij Tel intern vult u, uw eigen interne nummer in. Klik links boven op het “diskettestation” om de instellingen op te slaan. Log hierna uit en log weer opnieuw in.

  • Stap 5.

    Meldt uzelf af en log opnieuw in op Realworks. Nu kunt u weer van de koppeling gebruik maken.

Mocht de SwyxIt! koppeling met Realworks nog niet werken, neem dan contact op met één van onze medewerkers via 073 523 23 30 (optie 1) of maak hier een ticket aan.

Heeft u het antwoord op uw vraag kunnen vinden?

Vink het aantal sterren aan!

Helaas was dit antwoord niet nuttig voor u.

Geef feedback om dit antwoord te verbeteren!