• Bij Panas betaald u per maand per werkplek of per 3CX centrale, dit wordt voor u volledig in kaart gebracht voor de overstap naar onze telefonieoplossing. In de maandelijkse kosten zit een volledige serviceverlening verwerkt zodat u niet voor onverwachte kosten komt te staan. Als laatste betaald u maandelijks voor de gesprekken die u uitgaand voert, deze zijn gemiddeld 20% lager dan uw huidige telefoniekosten.

    U betaald een geringe eenmalige investering voor uw hardware en aanleg van de telefonieoplossing. Indien u niet zit te wachten op een eenmalige investering kunnen we deze volledig voor u verwerken in de maandelijkse kosten voor het systeem. Tussentijdse investeringen voor updates of onderhoud van systeem zijn niet langer noodzakelijk. Panas draagt zorg voor de updates aan het systeem gedurende de looptijd van uw contract.

Heeft u het antwoord op uw vraag kunnen vinden?

Vink het aantal sterren aan!

Wij hebben nog geen feedback ontvangen. Ben jij de eerste?!

Helaas was dit antwoord niet nuttig voor u.

Geef feedback om dit antwoord te verbeteren!