• De VoIP Telefonie oplossing van Panas biedt diverse voordelen zowel op functioneel als technisch gebied. Het eerste voordeel van onze oplossing is dat u geen fysieke centrale meer aan hoeft te schaffen die defect kan gaan en u daardoor locatie onafhankelijk kunt werken. Daarbij is de oplossing altijd up-to-date met de nieuwste software. Een derde voordeel van een VoIP Telefonie oplossing is dat de telefoons overal in het pand, waar een netwerkaansluiting zit, te gebruiken zijn. Het is een kwestie van inpluggen en bellen.

    Daarnaast is het een voordeel dat het system eenvoudig te koppelen is tussen meerdere vestigingen. Doordat alle vestigingen op één platvorm worden aangesloten, kan uw organisatie gebruik maken van een telefonieomgeving die zich gedraagt als één geheel. Telefonistes kunnen statussen van alle toestellen bekijken, iedere medewerker kan op ieder toestel inloggen en men kan gebruik maken van één centraal telefoonboek.

    Een bijkomend voordeel is dat naast de functionele en technische voordelen van onze oplossing de belkosten gegarandeerd lager liggen. De gesprekken voert u via een gegarandeerde spraakverbinding, dus u hoeft voor spraak geen traditionele telefoonlijnen instant te houden.

Heeft u het antwoord op uw vraag kunnen vinden?

Vink het aantal sterren aan!

Helaas was dit antwoord niet nuttig voor u.

Geef feedback om dit antwoord te verbeteren!